Menu
  • News
  • Linki
  • Mody
  • Czym są
  • Jak zacząć
  • Mody po polsku
  • Gothic I
  • Baby-Mod
  • BloddyX Mod
  • Bluesky
  • Das Mirandadorf
  • Diccuric
  • Diccuric Testmod
  • Die Bedrohung
  • Erzmod
  • G2TexturesPack
  • KŻT
  • Libenungen
  • LP-Balance
  • MC Mod
  • MiniMod
  • Mroczne Tajemnice
  • SammaelMod
  • ShakeyCam
  • Sturmbringer
  • The Trial
  • Twierdza Arbuza
  • VisiGothic
  • Projekty
  • Gothic II + NK
  • Blood-Night
  • Bumshack
  • Das Mirandadorf
  • Die Klonfabrik
  • Die Sekte
  • Dunkle Magie
  • GDG
  • Gestrandet
  • Nightmare
  • PDB
  • Piratenlaben
  • RustungsMod Small
  • The Den
  • Grupy modderskie
  • Polskie
  • Znajomi
    The Modders Forum HOPPEL.PL

    Witaj wędrowcze na łamach strony traktującej o modach do gry Gothic

      Dodano: 21. 04. 2007
    Premiera:

    Kolejna łatka nosząca symbol 1.03 dla modu Mroczne Tajemnice ujrzała światło dzienne. Łatka poprawia losowy respawn potworów, Kostur Wampira, Podejrzanego Typa i prawdopodobnie ataki strażników w SO.

    Należy ją instalować na wersję 1.01 z łatką lub bez, jednakże przy instalacji na wersję bez łatki należy dokonać zmian w pliku ini moda, więcej info w dziale download forum The Modders.

    Linki:
      Dodano: 19. 04. 2007
    Premiera:

    Ukazała się kolejna łatka dla modu Mroczne Tajemnice, nosi ona numerek 1.02 i ma za zadanie poprawić odradaznie się potworków w modzie.

    Linki:
      Dodano: 18. 04. 2007
    Premiera:

    Dnia 16 kwietnia 2007 r. Ukazała się jak dotąd pierwsza oficjalna łatka dla modu Mroczne Tajemnice, zapewnia ona większy komfort podczas spędzania czasu z ów modyfikacją.

    Oficjalny opis:

    Patch wprowadza wiele zmian i poprawia (prawdopodobnie) wszystkie wykryte błędy:

  • poprawione zadania w Obozie Przemytników;
  • poprawiona Arena w Starym Obozie;
  • poprawione i przebudowane zadania u Pradawnych;
  • poprawiony Obóz Strażników przed Kopalnią;
  • poprawiona Wyspa, Podziemy Świat i Opuszczona Kopalnia;
  • poprawione zadania poboczne;
  • poprawione literówki w dialogach;
  • poprawione tekstury;
  • poprawiony balancing monsterów, npców, czarów i itemów;
  • poprawiony respawn;
  • nowe itemy;
  • wiele innych.

    Wykryte błędy proszę raportować na naszym forum w tym dziale: http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=2901

    Życzymy przyjemnej i pozbawionej błędów gry,

    Linki:
  •   Dodano: 14. 04. 2007
    Ciekawostka:

    Przeszukując zasoby internetu natknąłem się na stronę grupy RGMT (Russian Gothic Mod Team), która wydała moda o nazwie Golden Mod. Stanowi on uzupełnienie do Gothica I. Mimo dużej ilości modów tego typu zachęcam do zobaczenia w jaki sposób podeszli do tego Rosjanie. Mod posiada wersję angielską.

    Oficjalny opis:

    Mod przywraca misje, które nie zostały dokończone w Gothicu, zmienia fabułę gry na bardziej nieliniową. Będziesz mógł uczestniczyć w ataku na Wolną Kopalnię, poznać ludzi napadających na dostawy ze Starej Kopalni, rozglądnąć się po Opuszczonej Kopalni i zostać guru w sekcie wyznawców Śniącego. Została też dodana (dla zwiększenia klimatu) możliwość mieszania mikstur. Nie zabraknie też misji, które będą naprawdę zmuszać do myślenia. Grając w moda staraj się robić to tak jak za pierwszym razem, nie pomijaj dialogów ani żadnych miejsc w kolonii. Nowe dialogi i misje są powiązane zarówno z dobrze znanymi postaciami, jak i z tymi "szarymi", niedostrzeganymi mieszkańcami Górniczej Doliny. Niewielkie zmiany napotkasz niemal na każdym kroku, więc nie psuj sobie przyjemności używając tryb Marvina. Powoli nie spiesząc się odkryj na nowo wszystkie sekrety tej unikalnej kolonii.

    Linki:
      Dodano: 08. 04. 2007
    G2Meshes&TexturesPack:

    Nie tak dawno, 23 marca 2007 pan OrcWarrior opublikował nową testową wersję moda: G2Meshes&TexturesPack.

    Nosi ona numerek v0.2b i usuwa błąd dziurawych stoków oraz poprawia stylistykę nieba. Jednocześnie pan OrcWarrior zapowiedział, iż prace nad tą modyfikacją trwają, chociaż proces ten przebiega powoli. Najważniejsze według mnie jest jednak to, iż projekt ten nie został porzucony.

    Linki:
      Dodano: 01. 04. 2007
    Czas Zapłaty:

    Dziś oto bez zbędnych ceregieli i wielkich zapowiedzi w imieniu grupy The Modders pan OrcWarrior ogłosił wydanie dema modu Czas Zapłaty.

    Demo to ma zaznajomić gracza z kilkoma umiejętnościami, które mają pojawić się w modzie czyli: kowalstwo, kucharstwo, ogrodnictwo, walki na arenie, oraz podsycić ciekawość osób na ten mod czekających. Jak zwykle zapraszam do zapoznania się z tym projektem.

    Linki:
      Dodano: 31. 03. 2007
    Kolonia Żywych Trupów:

    Jeden z założycieli grupy Bananas Studio, niejaki Gorn oświadczył iż prace nad łatką 1.5 dla modu KŻT wrą. Łatka to oprócz poprawianie licznych błędów, ma także znacznie urozmaicić fabułę. Miejmy nadzieję, że będzie ona zawierać także dawno zapowiadane filmiki.

    Warte uwagi jest to, iż twórcy zdecydowali się wstrzymać dystrybucję modu aż do wydania łatki (data jeszcze nie jest znana). Zdaje się iż modderzy spostrzegli, że ogrom błędów i niedociągnięć niemalże uniemożliwia przyjemną rozgrywkę i z przyjemności czyni niemal męczarnię.

    Linki:
      Dodano: 28. 03. 2007
    Mroczne Tajemnice:

    Ruszyły intensywne prace nad międzynarodową (angielskojęzyczną) wersją moda oraz nad dialogami mówionymi (dubbingiem). Modderzy zapowiadają, iż do prac podchodzą bardzo poważnie.

    Trzeba też nadmienić, iż trwają prace nad pierwszą łatką, która nie tylko ma poprawiać mechanizmy gry. Twórcy zapowiadają, że w patchu zawarte będzie to czego albo zapomnieli albo nie zdążyli dodać do pierwszej wersji.

    Wygląda na to, że Mroczne Tajemnice zaskarbiają sobie uznanie coraz większej grupy miłośników Gothica. Jest to pomyślna wiadomość nie tylko dla grupy PoziomkaZ. Dzięki pracy wykonanej nad modem ludzie zaczynają zauważać, iż mody są czymś, czym warto się zainteresować.

    Linki:
      Dodano: 24. 03. 2007
    Premiera:

    Po wielomiesięcznych zmaganiach z antycznym już silnikiem gry Gothic, grupa modderska The PoziomkaZ wydała długo oczekiwaną modyfikację zatytułowaną "Gothic: Mroczne Tajemnice". Jest to nic innego jak dodatek urozmaicający grę w pierwszą część Gothica (podobnie jak Noc Kruka dla G2). Już od początku widać, iż grupa nie poszła na łatwiznę, wprowadzono bardzo dużo zmian i jak twierdzą twórcy zmieniają Kolonię Karną w taką, jaka powinna być.

    Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do zaciągnięcia i uruchomienia tej modyfikacji, a ze swojej strony życzę miłej zabawy.

    Linki:
    Archiwum: [2006]