Menu
  • News
  • Linki
  • Mody
  • Czym są
  • Jak zacząć
  • Mody po polsku
  • Gothic I
  • Baby-Mod
  • BloddyX Mod
  • Bluesky
  • Das Mirandadorf
  • Diccuric
  • Diccuric Testmod
  • Die Bedrohung
  • Erzmod
  • G2TexturesPack
  • KŻT
  • Libenungen
  • LP-Balance
  • MC Mod
  • MiniMod
  • Mroczne Tajemnice
  • SammaelMod
  • ShakeyCam
  • Sturmbringer
  • The Trial
  • Twierdza Arbuza
  • VisiGothic
  • Projekty
  • Gothic II + NK
  • Blood-Night
  • Bumshack
  • Das Mirandadorf
  • Die Klonfabrik
  • Die Sekte
  • Dunkle Magie
  • GDG
  • Gestrandet
  • Nightmare
  • PDB
  • Piratenlaben
  • RustungsMod Small
  • The Den
  • Grupy modderskie
  • Polskie
  • Znajomi
    The Modders Forum HOPPEL.PL
    Gothic - Mody
    01. Znjdź Lampę z rudy
    02. Przynieś miecz

    01. Znjdź Lampę z rudy

        Zaczynamy przygodę na placu miejscu wymiany ale zamiast Diego wita nas uprzejmy człowiek w zbroi magnata, nazywa się Elric i ma dla nas jedno dwuczęściowe zadanie.
        Jeżeli nie zgodzimy się mu pomóc to wkurzy się i nas pobije. Gdy jednak się zgodzimy da nam mapę z wyrysowaną drogą do tajemniczego artefaktu zwanego Lampom z rudy. Najkrótsza droga to ta narysowana na mapie.
        Gdy już dojdziemy do końca musimy się wspiąć po klifach aż do małej jaskini. W środku znajduje się skrzynka i obok niej leży potrzebny nam artefakt. Bierzemy go i wracamy do Elrica, trzeba uważać podczas schodzenia ponieważ bardzo łatwo się zabić spadając ze zbyt dużej wysokości!

    02. Przynieś miecz

        Po powrocie do magnata karze nam wejść do opuszczonej kopalni i przynieść stamtąd jego miecz. Wejście do niej znajduje się przy ścieżce do Starego Obozu zaraz obok Elrica. Jest jednak zasunięte kratą, aby je otworzyć musimy wejść piętro wyżej i przesunąć dźwignie we wnęce obok skrzyni. (można ją przesunąć tylko mając Lampę).
        Po wejściu do kopalni kierujemy się na prawo (są też inne drogi ale ta jest najprostsza). Po drodze natkniemy się na grupki Goblinów a blisko miecza na dwa Czarne Gobliny (jedyne stworzenia, które nam zagrażają). Bierzemy miecz odnosimy go Elricowi i to już koniec.