metropolitan - lion: |
Jaki jest stopień zaawansowania prac nad modyfikacją? |
Moe: |
Prace są już prawie ukończone, Mod jest w wersji na krótko przed opublikowaniem.
W ciągu najbliższych godzin mamy nadzieję zakończyć beta-testy i Diccuric wkrótce ujrzy światło dzienne. |
metropolitan - lion: |
Będzie to zmieniony świat Gothic czy całkowicie nowy? |
Moe: |
W pierwszym projekcie był zmieniony świat Gothica ale doszliśmy do wniosku, że zrobimy całkowicie nowy świat. Kilka lokacji pochodzi z Gothica, ale nie były tam wykorzystane. |
metropolitan - lion: |
Mniej więcej jaki duży jest ten świat? |
Moe: |
Myślę, że raz lub półtora raza taki duży jak świat w Gothic I. Dokładnie nie powiem bo już dawno nie grałem "normalnie" w Gothic i ciężko mi to ocenić. |
metropolitan - lion: |
Co możesz powiedzieć o bohaterze (wyposażenie, historia, itp.). |
Moe: |
Bohater na początku nie ma za dużo do dyspozycji. Ma przy sobie kilka najpotrzebniejszych rzeczy. Jego historię odkrywamy powoli poprzez wykonywanie misji. |
metropolitan - lion: |
Będą jakieś miejsca szczególnie miłe dla oka? |
Moe: |
Zamek, bagno, farma, kopalnia i kilka miejsc, które na pewno będą niespodzianką. |
metropolitan - lion: |
Czy decyzje gracza mają wpływ na fabułę? |
Moe: |
Główna fabuła rozdziela się na dwie drogi, które pod koniec znowu się łączą. Aby wykonać wszystkie misje będzie trzeba zagrać dwa razy. |
metropolitan - lion: |
Do jakich gildii będziemy mogli się przyłączyć? |
Moe: |
Nie ma możliwości przyłączenia się do różnych gildii tak jak w Gothic I. Gildie wprawdzie są ale gracz nie ma na nie żadnego wpływu i nie może się do nich przyłączyć. |
metropolitan - lion: |
Są dodane jakieś nowe przedmioty? |
Moe: |
Tak! |
metropolitan - lion: |
Także nowe typy przedmiotów? (Pas, buty itp.) |
Moe: |
Nie będzie nowych elementów zbroi, rodzaje przedmiotów pozostały te same. |
metropolitan - lion: |
Stopień trudności jest porównywalny z tym z Gothic? |
Moe: |
Myślę, że Diccuric jest trudniejszy niż Gothic I. Gdy ktoś grał w Gothic, powinien sobie poradzić z Diccuric. |
metropolitan - lion: |
Uświadczymy nowych przeciwników, nowe stworzenia? |
Moe: |
Tak, jednak prawie wszystkie będą wywodzić się od tych już znanych z Gothic. |
metropolitan - lion: |
Wszyscy NPC będą nowi, czy może spotkamy jakieś znane twarze. |
Moe: |
Spotkamy kilku znajomych ale większość postaci będzie nowych. |
metropolitan - lion: |
Będą dialogi mówione? |
Moe: |
Wersja niemiecka będzie miała dialogi mówione. Zostały one już nagrane. Cieszymy się, że znaleźliśmy tak wielu fanów, którzy użyczyli swoich głosów. Wyszło to całkiem nieźle. |
metropolitan - lion: |
Znajdzie się coś dla wielbicieli magii? |
Moe: |
Dodaliśmy kilka nowych zaklęć ale nie należy oczekiwać czegoś zupełnie nowego. Zaklęcia bazują na tych z Gothic. |
metropolitan - lion: |
Będą jakieś nowe umiejętności? |
Moe: |
W porównaniu z Gothic I są nowe umiejętności, mniej więcej takie jak w Gothic II tylko u nas wyglądają trochę inaczej. |
metropolitan - lion: |
Będziemy mogli podziwiać nowe animacje? |
Moe: |
Kilka. |
metropolitan - lion: |
Możesz zdradzić jeszcze jakieś szczegóły? |
Moe: |
Jak wszystko zdradzę to nie będzie żadnej niespodzianki... nie, czekacie a zobaczycie wszystko w modzie. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że można się upić i odurzyć.
Poza tym powinienem był wspomnieć, że rozwijamy Mod dla Gothic 1, ale też planujemy stworzyć też wersję dla Gothic 2 - Noc Kruka. Ale najpierw musimy napisać narzędzia (żeby nie musieć tworzyć moda kompletnie od nowa).
|
metropolitan - lion: |
Ile czasu będzie trzeba poświęcić na przejście moda? |
Moe: |
Myślę, że od 6-10 godzin. |
metropolitan - lion: |
I na zakończenie jeszcze pytanie o Release. Możesz podać jakiś dokładniejszy czas wydania? |
Moe: |
Spróbujemy wydać go jeszcze tego miesiąca. Czekamy teraz na wynik beta-testów, mamy nadzieję, że nie będzie żadnych dużych bugów. |
metropolitan - lion: |
Wielkie dzięki za wywiad. |
Moe: |
Żaden problem. |